Jessica Viktoria

Linnea + stan

Publicerad 2015-04-09 20:40:59 i Allmänt, Min dag,

Hej! Så idag runt 11 mötte jag upp Linnea eftersom att vi skulle kolla runt lite i stan, vi gick bla till sephora, urbanoutfiters, h&m mm. men vi hittade ingenting! Eftersom att vi inte hittade något så åkte vi till butiken
"pink room" där dom säljer vs, kläder, smink osv. Där hittade jag lite grejer som ni kommer att få se imorgon! Lite innan 4 behövde jag åka tillbaka till stan eftersom att jag skulle möta min mamma men när jag kom till stan skulle min mamma inte komma förens om 20 min så jag gick till starbucks och tog en frappe (strawberries and cream), det var lite roligt för man säger ju vad man heter så skriver dom ens namn på muggen och jag sa då såklart Jessica eftersom att jag heter det men den som stod i kassa trodde jag sa Jenka så det fick stå Jenka på min mugg fast jag igentligen heter Jessica hehe! Efter jag ätit på starbucks mötte jag min mamma då vi gick till gina tricot eftersom jag kollat efter en grej, som jag köpte idag och jag blev jätte nöjd (ni får se imorgon vad de är)! Efter det åkte vi hem och åt middag och jag har kollat lite på youtube, har börjat gilla att kolla på vloggar så de har jag gjort en stund nu hihi. Vi hörs iallafall imorgon!
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela