Jessica Viktoria

Mitt Påsklov

Publicerad 2015-04-12 12:53:14 i Allmänt,

Hej! Så idag är då sista dagen på mitt påsklov.. Inte taggad för skolan imorgon, iallafall inte läxor och prov
(har 3 prov när jag kommer tillbaka till skolan!) Men de ska iallafall bli kul att träffa kompisarna igen. Tänkte först göra en sammanfattning på mitt lov här på bloggen, men de kommer en sammanfattning på youtube på min kanal istället. Sök på Jessica Viktoria eller tryck HÄR för att komma till min kanal, imorgon kommer jag skriva ett inlägg med en länk till videoklippet så att ni inte missar det! Idag ska jag iallafall plugga och ta de lugnt och njuta av den sista dagen på lovet! Jag hoppas ni också haft ett bra lov, eller ni kanske hade de förra veckan eller så får ni de imorgon? De är ju olika för alla beroende på vart man bor, men jag hoppas iallafall ni haft ett bra lov när ni nu hade de hihi. Vi ses imorgon iallafall!
 
Bild från i fredags.
 
 
 
/Jessica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela