Jessica Viktoria

Onsdag

Publicerad 2015-04-22 17:56:18 i Allmänt, Min dag,

Hej, glömde skriva hur det gick hos tandläkaren igår men om ni undrar gick det bra för jag hade inga hål! Men idag så var de ju onsdag, skoldagen var helt okej. Vi bakade/gjorde tortilla bröd på hemkunskapen och de blev jätte goda! Efter skolan åkte jag och Linnea till gymmet, vi tränade kondition i ungefär 20 min och styrka fram tills nu. Nu är jag på tunnelbanan och påväg hem, när jag kommer hem ska jag duscha, äta middag och plugga!




/Jessica

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2015-04-23 19:51:13

så skönt att det gick bra hos tandläkaren :) fina bilder :)

Svar: Ja de var skönt! Tack :)
Jessica Viktoria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela