Jessica Viktoria

Påsklov + Påskkärringar

Publicerad 2015-04-02 19:45:12 i Allmänt, Min dag,

Hej!
Så idag fick vi påsklov vilket var jätte skönt! Idag i skolan hade vi först mentorstid och a-pass då jag jobbade no, efter det hade vi so då vi skulle kolla på film (beck) men såklart skulle någon sätta igång brandlarmet så vi behövde gå ut, jag hade såklart bara t-shirt så jag fick gå ut med bara t-shirt vilket var jätte kallt! Sen hade vi lunch och jag fick gå till maten med t-shirt eftersom vi inte fick gå upp till skåpen eftersom de var rök där uppe
(någon hade tänt eld i papperskorgen). Efter det hade vi slöjd då jag gjorde ett halsband, vi slutade 1 halv timme tidigare men jag behövde vänta på Linnea eftersom hon slutade en halv timme senare en mig så jag gick till hennes lektion. Sen åkte vi hem och sminkade och fixade oss eftersom vi skulle gå påskkärringar! De var roligt och vi fick rätt så mycket godis och lite pengar. Linnea ska sova över idag så vi tänkte typ spela in en video och kanske kolla på någon film senare! Vi ses imorgon!
 
Driv bild.
 
 

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela