Jessica Viktoria

Saknar sommaren för mycket!

Publicerad 2015-04-28 21:18:36 i Allmänt,

Halloj! Saknar sommaren sååååå himla mycket, tänk att gå upp på morgonen och ta ett morgondopp i sjön och sedan sola i solen! Det är riktigt skönt! Sommaren 2014 var riktigt bra, tror och hoppas att sommaren 2015 blir lika bra eller kanske bättre än förra! Hittade även en bild från förra sommaren där jag står vid ett par blommor, dock vet jag inte vad jag gör på bilden men bilden påminner iallafall mig mycket om sommaren!
 
 
/Jessica
 

Kommentarer

Postat av: purposes.blogg.se

Publicerad 2015-04-28 21:36:40

Joo, förra sommaren tyckte jag oxå om ^^ utvecklades mkt då, hoppas på samma denna somnar också :P helst mer haha ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela