Jessica Viktoria

Tisdag

Publicerad 2015-04-14 20:09:28 i Allmänt, Min dag,

Hej på er! Så idag i skolan började de med mitt val då jag jobbade matte, efter det hade vi idrott då man fick välja om man ville spela badminton eller pingis och jag valde badminton, efter det hade vi so och vi kollade på filmen beck, efter det hade vi matte då vi bara jobbade på i boken, sen hade vi lunch då de var linsgryta vilket inte var så jätte gott, efter lunchen hade vi svenska då man skulle skriva en egen artikel men jag vet inte vad jag ska skriva om så hela lektionen tänkte jag på vad jag skulle skriva om men kom inte på någonting hehe och på den sista lektionen vilket var spanska jobbade vi i något häfte. Efter skolan åkte jag hem och när jag kom hem såg jag att det hade kommit 2 paket i brevlådan, det var 2 par skal (ni får se bilder imorgon). Efter jag öppnat paketet åt jag glass med choklad bitar i medans jag kollade på youtube hihi. Nu ska jag plugga så vi ses imorgon!
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela