Jessica Viktoria

Hur naturlig är jag?

Publicerad 2015-01-31 12:27:00 i Allmänt, Tag,

Du har...
(x) En Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
( ) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
( ) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
(x) Bodybutter
(x) Bodylotion
( ) Parfym över 300 kr
( ) Fixade naglar
Summa: 8
 
Jag...

( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 2

Du har… (antar att dom menar om jag gjort det någon gång)

( ) Tonat håret
(x) Färgat håret
( ) Hårförlängning
( ) Piercat dig
( ) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 2

Totalt: 

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Naturlig men mån om sitt utseende!
15-20 Tona ner lite va...
20- 25 Hälften plast, hälften människa.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

 

___________________________________________________________________________________________________

 

 

Det här var då ett inlägg där man kan kolla hur naturlig man är, det var faktiskt rätt kul! Skulle vara kul om ni också gjorde det här haha.

 

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela