Jessica Viktoria

Skridskor

Publicerad 2015-01-29 16:35:41 i Allmänt,

Hej!
Idag åkte vi skridskor med skolan, och vi började 10.30! Så det var jätte skönt med sovmorgon. När vi kom dit vi skulle åka skridskor fick vi göra lite övningar som vi skulle visa upp för läraren. Efter det så fick vi åka fritt så vi körde hockey och sen gjorde vi lite olika "lekar" tex. kull och när man åker på led eller vad man ska säga haha!
Jag ramlade ingen gång #stolt hahah nej jag skoja bara, men jag ramlade faktiskt ingen gång, så det var ju skönt och slippa blåmärken som jag annars alltid brukar få hehe. Efter skridskorna (kl: 12.00) var det lunch men det var inget gott i skolan så vi åkte till mcdonald's! Efter lunchen hade vi slöjd men den blev inställd och vi hade ingen lektion efter så vi fick sluta! Efter skolan åkte jag och Aggi hem till Ebba och spelade monopol, det var första gången för mig och jag vann #stolt#igen haha. Sen så slappade vi tills Ebba skulle på träning så nu är jag hemma och tar det lugnt!
 
 
 
 
/Jessica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela