Jessica Viktoria

Gårdagen + tips på app

Publicerad 2015-03-27 08:01:37 i Allmänt, Min dag,

Hej eller rättare sagt godmorgon!
Igår var de då torsdag och skoldagen var faktiskt rolig! Det började med matte vilket är mindre roligt men ja, efter det hade vi mentorstid då vi vanligtvis skriver veckobrev men idag jobbade vi matte (man fick jobba annat ämne också men jag jobbade matte), efter det hade vi so men de kom ingen så vi hade håltimme i 1 timme och 45 minuter eftersom att vi hade lunch direkt efter! Så vi gick och åt i matsalen runt 11.15 eller nåt sånt och det var blodpudding vilket jag inte tycker om så mycket så jag åt bara potatis typ. Efter lunchen åkte alla tjejerna in till "stan", eller de va en galleria, vi gick in i lite olika butiker bla h&m och gina tricot. Först åkte vi in till Ica eller nåt då jag och Aggi köpte en stor chipspåse eftersom att den bara kostade 13 kronor! Efter det provade jag och Linnea fula kläder på h&m för skojs skull hihi! Efter det åkte vi tillbaka till skolan eftersom vi skulle ha träslöjd. Eftersom att vi inte hade ätit upp chips påsen fick vi äta upp den på lektionen om vi bjöd läraren haha! På slöjden gjorde vi iallafall halsband (jag och Aggi gjorde iallafall det). Vi slutade kl 14.15 vilket är jätte skönt! Så efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt, till middag åt jag våfflor mums!

Innan jag avslutar det här inlägget tänkte jag bara tipsa om en app som heter "Troll Me!", vet att den är väldigt gammal men den är iallafall jätte rolig haha! Här kommer lite bilder som jag tagit från den appen:




/Jessica

Kommentarer

Postat av: Oslofru

Publicerad 2015-03-27 08:29:44

Hihi vilka lustiga bilder :)

Svar: Hihi :)
Jessica Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela