Jessica Viktoria

Gym + design

Publicerad 2015-03-08 18:01:06 i Allmänt,

Hej!
Så idag på morgonen spelade jag in en videon, som kommer upp senare ikväll. Efter det tränade jag och Linnea på gym, först körde vi ett pass vilket var "gympa medel" och det var faktiskt väldigt kul! Efter det  tränade vi lite kondition och styrka. Efter gymmet åkte jag hem och duschade och fotade till en ny design på bloggen (vår design). Snart ska jag äta middag. Och ikväll ska jag och mamma (pappa ska konsert) kolla på gamla videos från när jag var liten, de är faktiskt jätte kul hihi!



/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela