Jessica Viktoria

Haul från igår

Publicerad 2015-03-20 21:31:54 i Allmänt,

Hej, så igår var jag och Aggi i kista och kollade i lite affärer och jag fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa er! 
 
 
Solglasögon - Gina Tricot - 79 kr
 
 
 
 
Klänning - Bubbleroom - 249 kr (ord.pris 349 kr)
 
 
 
 
Torrschampo - Bangerhead - fick gratis på bubbleroom
 
 
 
Klänningen tänkte jag ha på skolavslutningen, vet att det kanske är lite tidigt att köpa nu men vill inte köpa i sista sekund så jag köpte en nu som jag blev väldigt nöjd med!
 
 
Vi åt även frozen yoghurt på chillbox vilket var super gott!
 
 
 
/Jessica
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela