Jessica Viktoria

Igår + idag

Publicerad 2015-03-17 15:49:46 i Allmänt, Min dag,

Hej! Så igår skrev jag då att det skulle bli ett llite längre inlägg idag eftersom det var väldigt kort och så igår. Idag tänkte jag iallafall berätta vad jag gjorde igår och idag hihi. Igår alltså måndag gick jag is kolan som vanligt, först hade vi idrott då vi dansade, efter det hade vi engelska där vi gjorde typ en planering till en "film" vi ska göra i grupper, efter det hade vi spanska då vi spelade något spanska spel på ipaden, efter det var det lunch och det var kyckling vilket var gott, efter lunchen hade vi svenska då vi skulle jobba med fakta texter och på den sista lektionen vilket var no hade vi typ en genomgång och vi slutade typ 15 min tidigare vilket var bra! Efter skolan åkte jag och Linnea till gymmet som vanligt och tränade. Idag i skolan hade vi först mitt val då jag jobbade no, efter det hade vi idrott då vi gjorde 2 olika saker vilket var "prickboll" och "pansarkull" (prickboll= man är 2 lag, 1 lag på varje sida och en stor boll i mitten. Man ska försöka få den stora bollen till motståndarens sida med hjälp av vanliga bollar som man kastar på den stora bollen, den sida som den stora bollen har kommit till har det andra laget vunnit.  Pansarkull= man är 2 i varje "lag" + en matta som skydd, alla "lagen" har en varsinn matta förutom ett "lag" som har en boll istället som dom ska försöka pricka något annat "lag".  Dåligt förklarat förlåt men visste ej hur man ska försklara haha). Efter idrotten hade vi so då vi jobbade med något lösblad, efter det hade vi matte då vi jobbade i boken, efter det hade vi lunch då det var pasta grej, efter lunchen hade vi svenska då vi fortsatte med fakta texter och på den sista lektionen vilket är spanska övade vi till en muntlig grej. Efter skolan åkte jag hem och tog det lugnt! 
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela