Jessica Viktoria

Skola + träning

Publicerad 2015-03-18 19:24:10 i Allmänt, Min dag,

Hej, idag i skolan har vi inte gjort något speciellt men vi började iallafall 8.20 då det var so och vi jobbade med något papper, efter det hade vi no då vi hade vikarie men jag jobbade iallafall med skogens ekosystem, sen hade vi hemunskap då vi lagade hamburgare fast jag fick vara själv och laga så det var inte så kul men den var iallafall super god! Efter det var det lunch men åt inget eftersom jag åt en hamburgare på hemkunskapen, efter lunch hade vi matte då vi också hade vikarie och på den sista lektionen hade vi engelska då vi fortsatte planera en "film" vi ska göra på engelska i grupper. Efter skolan åkte jag och Linnea till gymmet som vanligt och vi körde ett pass vilket var "gympa mash-up" alltså en blandning mellan gympa bas och gympa medel, det var faktiskt kul. Efter vi tränat mötte jag upp min mamma och vi åt på mcdonald's hihi, efter det åkte vi till ica för vi skulle köpa lite saker jag köpte bla. ett stort kinderägg! Imorgon börjar jag kl: 11.00 och slutar 14.20 så jag tänkte uppdatera med ett inlägg på morgonen!
 
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela