Jessica Viktoria

Torsdag

Publicerad 2015-03-12 20:06:41 i Allmänt, Min dag,

Hej! Så idag är/var det då torsdag och idag har jag "lill-namnsdag" alltså Viktoria (mitt mellan namn) hihi. Idag i skolan har vi inte gjort något speciellt, men iallafall på a-pass/mentorstid jobbade jag svenska, på so:n jobbade vi med något papper, efter det hade vi lunch då det var nån köttfärslimpa eller nåt och potatis och efter lunchen hade jag slöjd då jag fortsatte på det jag gjorde förra gången vilket är typ en metall grej som man ska ha ett värme ljus i. Efter skolan åkte jag hem och spelade in en video som kommer upp på söndag, till middag åt jag korv och pasta, efter middagen pluggade jag svenska och snart ska jag äta glass för att "fira" att jag har "lill-namnsdag".
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela