Jessica Viktoria

Gårdagen ♥ Skola, Valborg & sleepover

Publicerad 2015-05-01 21:54:53 i Allmänt, Min dag,

Hejsan! Glad valborg på er i efterskott! Igår var det då valborg och jag firade med Isabelle. Men i skolan gjorde vi inget speciellt förutom att sjunga valborgssånger på skolgården på 1 lektion och sen fick vi chokladkaka av vår slöjdlärare vilket var jätte snällt! Efter skolan åkte jag hem till mig för att göra mig i årdning inför valborg, efter det åkte jag och min familj hem till Isabelle och åt middag vilket var jätte gott. Efter maten åkte vi till en brasa där vi kollade på elden, åt en varsin rem åt sockervadd och kollade på fyrverkerier som någon sköt. Sen åkte vi hem och åt efterrätt hemma hos Isabelle vilket var gott. Efter mina föräldrar åkt hem (jag skulle sova över) så gjorde vi oss i årdning o så. När vi vakna i morse gjorde vi ansiktsmask vilket var kul.
 
 
 
/Jessica
 
 
 

Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Publicerad 2015-05-01 22:03:25

Mysigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela