Jessica Viktoria

Egen domän

Publicerad 2015-04-21 16:57:00 i Allmänt,

Hej! Jag har velat ha en egen domän (t.ex istället för "jessicaviktoria.blogg.se" så blir det "jessicaviktoria.se") ända sedan jag startade min blogg. Så just nu håller jag på att fixa en egen domän så min blogg kommer inte heta "jessicaviktoria.blogg.se" utan snart kommer den heta bara "jessicaviktoria.se"! Jag köpte iallafall min domän på binero och där kostar ".se" 119 kr per år, men det finns många andra såsom ".com", ".nu", ".net" osv. priset beror också på beroende vilken domän man väljer! Om man skriver på svenska är det bäst att ha ".se" men om man skriver på engelska är det bäst med ".com". Tänkte bara informera er om detta så att ni vet det!
 
 
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela