Jessica Viktoria

Före och efter bilder på mitt hår

Publicerad 2015-02-26 21:20:19 i Allmänt,

Hej!
Så idag var jag då och klippte mig, eller rättare sagt klippte + färgade! Det var ej tänkt att jag skulle färga från början men det blev så iallafall! Först var jag och klippte mig hos min vanliga frisör (+ fixade ögonbryna) och sedan åkte jag och min mamma in till stan för att vi skulle kolla i lite olika affärer (bilder på vad jag köpt kommer imorgon). Har viljat färga mitt hår ganska länge så när vi var i stan gick vi förbi min pappas frisör och tänkte boka en tid för färgning, men dom hade tid på en gång så då färgade jag det. Jag fick kolla på MASSA olika färger (varma, kalla osv.) och jag fastnade mest för en varm brun färg (även lite "guldfärg" i, alltså lite röd/orange i). Först "penslade" dom på färg, sedan skulle det sitta i 25 min och efter det tvättade man bort det och föna det. Den färgen jag använde var inte en sån som sliter så mycket på håret + att det inte var alls lika mycket gift eller vad man ska säga om man t.ex skulle köpa en hårfärg från någon matbutik! Min färg var iallafall som en "inpackning" som gav lika mycket färg som en vanlig hårfärg + att den gjorde håret mjukare, vilket är jätte bra! Kommer däremot inte ihåg vad min färg hette, men det var någon blandning mellan två (nummer 7 och 8 tror jag, vilket inte säger er något eftersom jag ej kommer ihåg vad märket heter, hehe). Men nu kommer det iallafall före och efter bilder!
 
 
/Jessica    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela