Jessica Viktoria

Inköp från igår

Publicerad 2015-02-27 15:33:00 i Allmänt,

Hej! Igår sa jag att jag skulle lägga ut bilder på grejerna jag köpte igår så här kommer det. Köpte bara 3 grejer men jag tänkte visa er endå ifall någon vill se, hihi!
 
 
 
Först köpte jag en "wonder blur" kräm typ som ska minska porerna, provade den idag och den är riktigt bra faktiskt! Den kostar 245 kr på the body shop!
 
 
 
Sen  köpte jag den här bb-cream:en som heter "all-in-one bb-cream", jag har i färgen 02 och den är super bra!
Den kostar 200 kr på the body shop!
 
 
 
Sen köpte jag den här oddmolly inspirerande tröjan som är marinblå!
Den kostade 299 kr på diabless!
 
 
/Jessica

Kommentarer

Postat av: Wilma Ahlborg

Publicerad 2015-02-27 17:51:56

Vill testa den första produkten från TBS, fin blogg kramis

Svar: Den är jätte bra, tipsar!
Tack kram!
Jessica Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela