Jessica Viktoria

Linnea, stan, photobooth & melodifestivalen ❤

Publicerad 2015-02-28 14:44:54 i Allmänt, Min dag,

Hej! Idag vid 10.30 mötte jag upp Linnea eftersom att vi skulle åka in till stan, först gick vi in på lite olika affärer bla. ur&penn och tgr efter det gick vi till gallerian och kollade runt där köpte dock inget men vill köpa ett "buttergloss" ifrån nyx. Efter vi hade kollat runt i gallerian gick vi till mcdonald's för att äta lunch, mums hihi. Efter vi ätit gick vi till urban outfiters, de var en lite annorlunda butik tyckte jag inte min stil men det var fint inrätt haha. Hittade inget som jag ville ha men det fanns en "photobooth" där, alltså en fotoautomat! Runt 1 åkte jag hem eftersom vi hade kollat färdigt i alla affärer vi ville gå in i! Nu ska jag nog spela in en video som ska komma upp imorgon. Ikväll ska jag äta middag hos några och vi ska även kolla på melodifestivalen, vet inte vem jag ska rösta på men vem röstar ni på? Skriv gärna i kommentaren så jag får veta, hihi.
 
 
/Jessica
 

Kommentarer

Postat av: Wilma Ahlborg

Publicerad 2015-02-28 14:52:39

Åh underbara Stockholm och Urban Outfitters, älskar det. Fin blogg, kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela