Jessica Viktoria

Tag 15 frågor

Publicerad 2015-02-23 17:11:18 i Allmänt, Tag,

1. En sak du inte kan lämna huset utan? 
– Min mobil kanske, haha.

2. Favorit smink märke?
– Maybelline eller benefit tror jag.

3. Favorit blomma?
- Har ingen haha.

4. Favorit parfym?
- Nicki Minaj "Pink Friday".

5. Högklackar eller låga skor?
- Låga skor. 

6. Får du bra betyg?
- Helt okej.

7. Favorit färger?
- Rosa!

8. Dricker du Juice?
– Jajamen!

9. Gillar du att simma?
- Sådär.

10. Äter du pommes med gaffel?                                                                                         - Det beror på vart man är, om man är på tex mcdonalds så nej men om man är på middag hos någon så gör jag det.

11. Vill du gifta dig senare i livet?
– Kanske, kanske inte.

12. Blir du arg lätt?  
- Nej det skulle jag inte säga.

13. Några fobier?
– Kommer inte på något speciellt just nu, men getingar typ.

14. Biter du på naglarna?
– Nej 
 
15. Dricker du kaffe?                                                                                                     - Nej haha.

 

 

 

/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela