Jessica Viktoria

MIN HELG

Publicerad 2015-03-30 21:50:55 i Allmänt, Min dag,

Hej, så idag tänkte jag berätta om min helg eftersom att den var lite "speciell". På lördagen tog jag ett tåg till västerås som tog cirka en timme för att jag skulle bo på hotell med min kompis Astrid och hennes familj (åt på starbucks innan på stationen). När vi kom fram lämnade vi väskorna på hotellet och sedan gick vi till något köpcentrum. Jag köpte iallafall 2 saker på TGR vilket var typ "göra eget gummisnodds armband" och sånna där tatueringar man hade när man jag liten haha, jag köpte även en tröja på bikbok som är blå och blommig! Efter vi handlat gick vi till "taco bar" för att äta lunch, efter det gick vi tillbaka till hotellet och vi satte på oss en tatuering i ansiktet hahahah och sen gick vi ut med de när vi skulle fika haha! Efter det gick vi och bowlade vilket var kul förutom att jag kom sist hehe, men det var typ andra gången i mitt liv som jag spelat och när jag spelade sist gick jag typ i lågstadiet. Efter vi bowlat gick vi och åt på "jensens" då jag tog nuggets och pommes, och till efterrätt tog jag glassbufe. När vi kom tillbaka till hotellet spelade vi memorie som vi rita själva eftersom vi inte hade något annat att göra. Dagen efter gjorde vi inget speciellt, tog det mest lugnt och så! Helgen var iallafall jätte rolig tyckte jag!
 
 
 
 
/Jessica
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela