Jessica Viktoria

Sovmorgon!

Publicerad 2015-03-19 09:30:13 i Allmänt, Min dag,

Hej så idag kommer det upp ett inlägg på "morgonen" eftersom att jag inte börjar förens kl: 11! Dessutom slutar jag kl: 14.20 så jag behöver bara vara i skolan 3 timmar och 20 minuter! Det är iallafall två lektioner idag eftersom att niorna på min skola har nationella prov på morgonen så vi får typ inte vara i skolan då haha. Vi börjar somsagt kl: 11 och det är so, sen har vi lunch och efter det har vi träslöjd, så det är inte så jobbiga lektioner heller. Efter skolan jag jag och Aggi åka och köpa skolavslutnings klänningar, det kanske är lite tidigt men alla andra år så har jag köpt i sista sekund och inte blivit nöjd så i år vill jag ha en klänning jag är nöjd med! Det kommer kanske ett inlägg senare ikväll, men jag lovar inget!
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela