Jessica Viktoria

Ny bloggportal?

Publicerad 2015-05-07 21:02:20 i Allmänt,

Hej! Imorgon eller någon gång i helgen tänkte jag byta bloggportal (jag har "blogg.se" just nu). Jag vill byta till "nouw.com" eftersom att "blogg.se" är ganska begränsat när man ska fixa design (om man inte gör med koder och sånt dårå, men det vet jag ej hur man gör), men på "nouw.com" värkar det inte lika begränsatt! Så imorgon eller lördag eller söndag kommer bloggen heta först "jessicaviktoria.blogg.se" ett tag och sedan "nouw.com/jessicaviktoria" men när allt är fixat och klart kommer bloggen heta "jessicaviktoria.se" igen (så som jag har just nu). Så det blir inte jätte stor förändring för er men ja! Lite info helt enkelt!
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela