Jessica Viktoria

Nya skal från fyndiq.se

Publicerad 2015-04-15 07:10:00 i Allmänt,

Hej eller godmorgon rättare sagt!
Så igår fick jag då hem 2 skal ifrån fyndiq.se, ett mobilskal och ett datorskal. Är väääldigt nöjd med båda faktiskt, känns bra kvalite och sen är dom ju snygga också! 
 
Här är då dataskalet (jag har en macbook air 13) och det är blått som ni kanske ser! Hur fint som helst tycker jag, apple symbolen syns mer i värkligheten om ni undrar! Köpte dock det sista skalet som fanns på deras hemsida (just detta skalet) men det finns i andra färger och så också, det är bara att söka på "mackbook air 13 skal", eller vilket dator ni nu har!
 
 
Sen så är det de här vita plånboksskalet som är lite rutigt i mönstret. När man öppnar skalet finns det 3 fack för skal, 1 vanligt, 1 där man kan sätta t.ex. ett foto och ett på "sidan". Hittar inte länken till skalet men jag sökte iallafall "iphone 5 plånboksskal rutigt".
 
 
 
 
/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jessica Viktoria

Hej! Jag heter Jessica och är född 2001. Här på bloggen kommer jag skriva om bl.a. min vardag & mode. Jag har även en youtube kanal, där heter jag "Jessica Viktoria". Fotar med min kamera "Sony x37" och Iphone5s. Hoppas du gillar min blogg xo.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela